Details, Fiction and webmehr

Wiki Article

من مطمئن هستم در هر فرصتی كه برای این ملت به وجود بیاید این بالندگی و پویندگی خود را نشان خواهد داد و اگر آقایان مخالف این جنبش سبز به خود نیایند روزگار بدتری در انتظار آنها خواهد بود.

بخاطر اینكه از ریشه ها جدا شدیم ، تهی شدیم ریشه هایی كه متعلق به ائمه معصومین است ... روز به روز از معنویت فاصله گرفتیم، به شعار زدگی محض رسیدیم ، در آن دوران زیبا ما اینجوری نبودیم.

طلا و پول های مصادره شده در ترکيه به مردم ايران تعلق دارد.

Articles is divided into subsections, which Every Possess a dotted border. You can delete or edit the contents of a subsection by clicking the or icons at the very best proper corner on the subsection.

باید از کلیپ ها و عکس های منحصر به فرد در رابطه با حوزه کاری خود استفاده کنید.

**باید با رسانه‌های متخلف در پخش اعترافات متهمان برخورد كردوی یكی دیگر از محورهای مهم سخنان رهبری را ممنوع كردن پخش اعترافات متهمان در رسانه‌ها بیان كرد و گفت: اگر اعتراف متهمان نسبت به دیگران پخش شده باید با متخلف برخورد شود و باید ایستاد و با آنها برخورد كرد.

 وجود بخش بندی کامل مرتبط با انواع مشکلات افراد، مانند دعواهای خانوادگی، نحوه محاسبه مهریه و ...

این نقطه خطرناكی است. لذا من از ایجاد هر نوع چالشی كه این القا رو در سطح

آیت‌الله آملی لاریجانی در پاسخ به این خواسته آیت‌الله جنتی اظهار می‌دارد كه وضعیت فعلی پخش دادگاه از رسانه‌ها مطابق با نص قوانین است و آیا دبیر شورای نگهبان قانون اساسی، از قوه‌قضائیه می‌خواهد كه قانون را نقض كند؟

اگر روند مواجهه رسانه های حامی دولت را در قبال شهرداری تهران در نظر بگیریم متوجه می شویم که آنها در تلاشند تا با استفاده از کوچکترین مسئله ای اقدامات شهردار تهران را زیر سوال ببرند و در لوای آن اهداف سیاسی خود را پیگری کنند.

 به این صورت افراد بیشتری به شما اعتماد می کنند و این گونه بیشتر از قبل شناخته می شوید.

 موکلین بتوانند از طریق آن به طور کامل با شما آشنا شوند.

وي گفت: بايد همه افتخارمان اين باشد كه تبعيت از امام راحل در زندگيمان تبلور پيدا كند. بايد كاملا مشهود باشد كه آنچه امام فرمودند را جامه عمل پوشانيده ايم.

امیدوارم به لطف پروردگار و خون شهدا و عزیزانی كه پشتوانه انقلاب بودند ما برگردیم به عصر خودمان ، به باورهای عصر خودمان كه ایران سربلند و پر از امید داشته باشیم"

Report this wiki page