Fascination About webmehr

Wiki Article

وي گفت: عظمت بيت در استقلالش است و حفظ آن هم جزء واجبات اعضاي بيت است؛ بيت امام بايد از هرگونه تهمت فاصله گرفته و گرفتار برخي جريانات زودگذر نشوند.

شاید بعضی از آنها به طور نابخردانه‌یی بخواهند این اتفاق بیفتد و بتوانند با مردم برخورد كنند. اما من معتقدم مردم ما هوشیاری كافی دارند و خیلی زود متوجه می‌شوند كه بعضی از شعارها ممكن است برای سركوب مردم بهانه به دست آقایان بدهد. خودشان را از این شعارها كنار می‌كشند.

De Alexa position geeft aan de populariteit van de site, de meer populaire is natuurlijk een hogere rating sitebeveiliging die wij voor elke activiteit op deze Sites geven.

آيت‌الله سيد على محمد دستغيب خواستار ارائه تریبون به موسوی و کروبی شد

بالاخره یك نفر عقیده‌ دیگری در یك مسئله‌ خاصی دارد؛ اینجور نیست كه در مبانی و اصول اختلافی وجود داشته باشد و به نظرم نمی‌آید اینجوری باشد.

به نظر من بعید است که این اعترافات پروژه ای باشد برای بازداشت دیگران. برعکس به نظر من این اعترافات مسکنی برای جریان راست رادیکال است تا حرفهای مورد اعتقاد خودش را از زبان اصلاح طلبان بشنود تا به تبع آن طرفداران این جناح اعتقاد بیشتری به جناح سیاسی مورد علاقه شان پیدا کنند.

اینان اما از این مسئله غافل اند که اقدام آنها در اطلاع رسانی اینگونه ی خبر ها و پیوند زدن این دو ماجرا به یکدیگر در اصل خود به این شایعات دامن می زند تا باز برخی رسانه های خارجی عنوان کنند که " حامیان دولت معتقدند بازنشسته شدن رئیس بهشت زهرا اقدامی سیاسی از سوی شهردار تهران است. پس شایعات صحت دارد."

حالا فارغ از اینکه این صحت و سقم این اعترافا ت مشمول چه حکمی می شود، آيا این اعترافات بخشی از یک پروژه سیاسی است که باید به سرانجام خاصی برسد؟

آیت‌الله آملی لاریجانی در پاسخ به این خواسته آیت‌الله جنتی اظهار می‌دارد كه وضعیت فعلی پخش دادگاه از رسانه‌ها مطابق با نص قوانین است و آیا دبیر شورای نگهبان قانون اساسی، از قوه‌قضائیه می‌خواهد كه قانون را نقض كند؟

ما توجه شما را به اسناد پيوست، که در تاريخ خرداد ۱۳۸۸برای جنات آفای رجب طيب اردوگان در باره توقيف ۵/۱۸ميليارد دلار فرستده ايم جلب می نمائيم. به موجب اين اسناد طلا و پول های نقد مصادره شده به مردم ايران تعلق دارد و بايد به ايران بر گردانده شود. اين اسناد حاکی ار آن است که اين پول در بانک مرکزی ترکيه نگه داری می شود. بطور فطع و يقين متبع اين پول می بايستی در گزارش سالانه تراز دريافت و پرداخت حساب دولت ترکيه در صندوق بين المللی پول منعکس شود.

سعيد حجاريان، محمد عطريانفر و سعيد شريعتي با حضور در ميزگرد ويژه‌اي در استوديوي سيماي جمهوري اسلامي ايران به تبيين ديدگاه‌هاي خود درباره مسائل مختلف نظري، سياسي و اجتماعي پرداختند.

محفوظ است و کپی برداری تنها با ذکر لینک منبع بلامانع است »

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از مشاورین مجموعه ثبت یار مشاوره رایگان دریافت نمایید.

دكتر رضایی: من نگران این هستم كه دنیا با این چالش‌هایی كه بین ما و كشورهای خارجی پیش می‌آید، فكر كند كه ما صاحب ایده و نظریات برای تعامل و گفتگوهای بین‌المللی نیستیم و داریم خلأهای فكری خودمان را با ایجاد چالش‌ها پر می‌كنیم.

Report this wiki page